Lavterskel hjemmetrening

 Info om Lavterskel hjemmetrening program↓

picmonkey-collage-2

Åååh jeg er ordentlig stolt over dette lille prosjekte mitt som jeg har jobbet med i høst! Jeg vil nå ut til de som ser på trening som alt for vanskelig. Som ikke egentlig synes det er et alternativ, selv om de innser at de burde gjøre noe. Eller til de som ser at trening har ikke sjangs til å få plass i den travle timeplanen, eller de som hater treningssentre. Eller de som pga sykdom har et begrenset aktivitetsnivå.

Jeg har selv vært en av de. Pga min sykdom har jeg sett problemet med å få rørt på kroppen. Som stivner jo mer vi sitter. Og hvis jeg har problemer med dette som er så glad i fysisk aktivitet, så må det jo være enda tyngre for de som ikke vet hva de skal gjøre! Dette programmet er da til deg. Det er for at du skal få inn noe aktivitet for viktig muskulatur. 20 minutter ala 2 ganger i uken. Ingen vits å gå for hardt ut når du ikke har trent på en stund. La meg vise dere litt mer detaljert hva dette går ut på:

Hvem er det for?

  • Hektiske småbarns foreldre
  • Ikke trent styrke før (eller det er lenge siden)
  • Liker ikke treningssentere
  • Sliter med helseplager og dermed får inn lite aktivitet i hverdagen
  • Går for hardt ut hvert nyttår, og trenger noe som kan bli en varig vane i hverdagen
  • Ønsker å komme i gang med trening på en enkel, overkommelig måte

 

Hva trenger du av utstyr?

Dette er et treningsprogram som kan utføres hvor som helst. Hjemme i stuen, ute, på hotellet i syden eller på gymmet. Du trenger ikke å ha noe utstyr fra før av. Ved kjøp av programmet får du med i pakken minibands fra Bootybuilder.no med tre forskjellige motstand. Lett, middels og heavy. Kjører du programmet på gymmet er det lett å bruke hjelpemiddlene man har der om man ønsker i programmet.

 

Hva går det egentlig ut på?

Dette er et program som tar for seg vitkige muskelgrupper som burde aktiviseres både for å være skadeforebyggende, øke styrken din, og for å få muskulatur som er vitkig både for å komme seg gjennom hverdagen og som er regel nr.1 hvis vektnedgang er ønskelig.

Øktene tar ca. 20 minutter og skal gjøres to ganger i uken i 4 uker.

Det er lagt inn 3 forskjellige nivåer. Slik kan du starte på det utgangspunktet du er, og du har mulighet til å kjøre programmet flere ganger ved å øke til de forskjellige nivåene. Feks:

Du kan gjøre øvelse 1,2 og 3 på nivå 1. Mens øvelse nr 4 mestrer du så bra at den gjør du på nivå 2. Eller du kan kjøre alle øvelsene på nivå 1 de fire første ukene, og så gå på nivå 2 når du skal kjøre programmet om igjen. Slik vil du sørge for å a en jevn og fin progresjon i arbeidet ditt.

 

Men er det ikke for vanskelig for meg?

Dette programmet er laget for å være svært lavterskel. Det skal ikke føles overveldende. Øvelsene er enkle og du kan enkelt tilpasse til ditt nivå. Det er med både bilder og videoer som beskriver teknikk og de forskjellige mulighetene du har for å tilrettelegge.

 

Hva inneholder programmet?

  • 1 pakke med minibands fra Bootybuilder.no
  • 1 treningsprogram ala 4 uker (som er lagt opp til å brukes enda lengre om ønskelig)
  • En innføring i et godt grunnleggende kosthold. Uten noe fiksfakseri, og uanesett hvilke moderne «dietter» du evt. måtte sverge til. Gode tips uansett om du skal opp eller ned i vekt.
  • Vi går i dybden på hva hverdagsaktivitet har for seg
  • Teknikkbeskrivesler
  • Øvelsesbeskrivelser med video, tekst og bilder

Alt dette til 699,-. Du betaler via faktura.

dsc01828

Send inn skjemaet under om du er interessert:

(husk å sjekk søppelmail om du har fått svar fra meg)